Projekt ma na celu nie tylko edukację, ale także praktyczne zaangażowanie dzieci w działania na rzecz innych, co przyczyni się do ich wszechstronnego rozwoju społecznego i emocjonalnego. Uczy także tego, że niesienie bezinteresownej pomocy może być sposobem na przełamanie monotonii codziennego życia, drogą do zawarcia nowych znajomości / przyjaźni oraz szansą na zdobycie nowych umiejętności. Projekt zachęca dzieci do aktywnego udziału w działaniach na rzecz innych. Poprzez angażowanie się w projekty wolontariackie jak opieka nad zwierzętami, pomoc w kuchni, dbanie o otaczające nas środowisko uczestnicy rozwijają empatię, poczucie odpowiedzialności oraz prospołeczne postawy.
Program ten podkreśla także znaczenie współpracy i komunikacji, uczy dzieci, że nawet najmniejsze gesty mają wielki wpływ na otaczających nas ludzi i środowisko. Uczestnikom pomaga ponadto zrozumieć, że idea wolontariatu opiera się na dobrowolnej, bezinteresownej chęci pomocy.
Kształtuje się w ten sposób ludzi prospołecznych i odpowiedzialnych.
Opieka, karmienie i obsługa zwierząt zagrodowych.
Uczestnicy mają możliwość doświadczenia pracy w grupie na rzecz opieki nad zwierzętami. Wzbogacają się w nowe umiejętności takie jak karmienie czyszczenie oraz opieka nad zwierzętami zagrodowymi. Możliwość bliższego z nimi obcowania pozwala im zauważyć, że zwierzęta posiadają zdolności odczuwania tak samo jak ludzie. Zajęcia te przybliżają uczestników do świata zwierząt, które oddziałują na nas terapeutycznie, wyciszająco, uzdrawiająco, wpływają na nasze pozytywne odczucia, uczą nas empatii oraz współpracy.
Projekt ten to podejście do edukacji dzieci w wieku 5-12 lat. Dzięki zajęciom teoretycznym i praktycznym, dzieci mogą zdobyć wiedzę na temat zwierząt zagrodowych ale również rozwinęły swoje umiejętności społeczne i zdolność do pracy w grupie. Projekt ma również na celu promowanie odpowiedzialności i empatii wobec zwierząt, co jest kluczowe w kształtowaniu przyszłych, świadomych, odpowiedzialnych postaw obywatelskich. Dzięki częstym kontaktom ze zwierzętami dzieci uczą się odpowiedzialności za druga jednostkę, lepiej odczuwają empatię, miłość ale także stają się bardziej samodzielne, mają lepsze zdolności organizacyjne, ćwiczą swoją wolę oraz systematyczność.
Dzięki wyżej wymienionym zajęciom dzieci będą czerpały dużo radości podczas opieki nad zwierzętami. Nauczą się rozróżniać gatunki zwierząt zagrodowych oraz ich potrzeb. Zdobyły praktyczne umiejętności związane z karmieniem, opieką oraz pielęgnacją wybranych gatunków zwierząt. Nauczą się także jak ważne są higiena i bezpieczeństwo pracy przy zwierzętach oraz dowiedziały się , że każdy gatunek ma swoje własne potrzeby żywieniowe, zdrowotne i behawioralne.
Uczestnicy będą brali czynny udział w sprzątaniu zagród, czyszczeniu czy karmieniu naszych podopiecznych. Dzięki bliskiemu kontaktowi ze zwierzętami wzbogacą się w nowe umiejętności oraz zauważą, że zwierzęta posiadają zdolności odczuwania zupełnie tak jak ludzie. Mao to znaczący wpływ na rozwój cierpliwości, odpowiedzialności oraz szacunku dla istot żywych.
Uczestnicy mają możliwość doświadczenia pracy w grupie na rzecz opieki nad zwierzętami. Wzbogacają się w nowe umiejętności takie jak karmienie czyszczenie oraz opieka nad zwierzętami zagrodowymi. Możliwość bliższego z nimi obcowania pozwala im zauważyć, że zwierzęta posiadają zdolności odczuwania tak samo jak ludzie. Zajęcia te przybliżają uczestników do świata zwierząt, które oddziałują na nas terapeutycznie, wyciszająco, uzdrawiająco, wpływają na nasze pozytywne odczucia, uczą nas empatii oraz współpracy.
Projekt ten to podejście do edukacji dzieci w wieku 5-12 lat. Dzięki zajęciom teoretycznym i praktycznym, dzieci mogą zdobyć wiedzę na temat zwierząt zagrodowych ale również rozwinęły swoje umiejętności społeczne i zdolność do pracy w grupie. Projekt ma również na celu promowanie odpowiedzialności i empatii wobec zwierząt, co jest kluczowe w kształtowaniu przyszłych, świadomych, odpowiedzialnych postaw obywatelskich. Dzięki częstym kontaktom ze zwierzętami dzieci uczą się odpowiedzialności za druga jednostkę, lepiej odczuwają empatię, miłość ale także stają się bardziej samodzielne, mają lepsze zdolności organizacyjne, ćwiczą swoją wolę oraz systematyczność.
Dzięki wyżej wymienionym zajęciom dzieci będą czerpały dużo radości podczas opieki nad zwierzętami. Nauczą się rozróżniać gatunki zwierząt zagrodowych oraz ich potrzeb. Zdobyły praktyczne umiejętności związane z karmieniem, opieką oraz pielęgnacją wybranych gatunków zwierząt. Nauczą się także jak ważne są higiena i bezpieczeństwo pracy przy zwierzętach oraz dowiedziały się , że każdy gatunek ma swoje własne potrzeby żywieniowe, zdrowotne i behawioralne.
Uczestnicy będą brali czynny udział w sprzątaniu zagród, czyszczeniu czy karmieniu naszych podopiecznych. Dzięki bliskiemu kontaktowi ze zwierzętami wzbogacą się w nowe umiejętności oraz zauważą, że zwierzęta posiadają zdolności odczuwania zupełnie tak jak ludzie. Mao to znaczący wpływ na rozwój cierpliwości, odpowiedzialności oraz szacunku dla istot żywych.